Over ons

Stichting Zodiac bestaat uit een team van bevlogen professionals. Wij zijn theatermakers met een missie.

Waarom

Stichting Zodiac zet zich in om mensen en organisaties te inspireren tot een bewuster leven. Reflectie, respect voor de natuur en het vinden van verbinding is het hogere doel van alles wat we doen.

Hoe

Dat doen we met eigentijdse theaterproducties. Met actuele verhalen die raken, toepassing van nieuwe technologie en een betoverende mix van toneel, muziek en dans.

Wat

In 2021 doen we dat met ZODIAC de musical. In de voormalige Koepelgevangenis in Breda volg je het verhaal van onze planeet Aarde, die zich in een zorgelijke toestand bevindt.

Werkwijze

De Stichting werkt conform de Governance Code Cultuur 2019, met het bestuur-model. Alle taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden liggen bij het bestuur. De ANBI-status is juli 2020 toegekend (Culturele ANBI).

In het jaarlijkse beleidsplan beschrijft de stichting het voorgenomen beleid, wat richtinggevend is voor de organisatie. Beleid en cijfers over de voorgaande periode worden ieder jaar toegelicht in het (financieel) jaarverslag van Stichting Zodiac.

Het bestuur bestaat uit

Frank de Goede
Auke Meijer
Richard Hoppenbrouwers
Peet Nieuwenhuijsen
Algemeen directeur/producent

Met jouw investering in Stichting Zodiac maak je de wereld een stukje mooier.