Vandaag is het zover: De start van de kaartverkoop voor ZODIAC de musical, met in de hoofdrol….. Onder andere René van Kooten, Hilke Bierman, Dennis Willekens, Marcel Visscher en aanstormend talent Dominique de Bont (winnares Musical Award aanstormend talent 2020) brengen straks ons actuele verhaal tot leven.

Cast en creatives
In de komende weken maken we de complete cast bekend. Onze regisseur William heeft, samen met de andere creatives, inmiddels al een eerste workshop met alle acteurs achter de rug:
“Na een corona-test voor iedereen hebben we een eerste workshop met elkaar mogen beleven. De feedback en energie uit de groep hebben ons zoveel inspiratie gegeven om nu echt de laatste puntjes op de i te gaan zetten voor het script, de songs en de innovatieve technologie die we gebruiken. Het wordt een heel bijzondere belevenis.”

Tickets
Na het verschuiven van de première gaan we waar mogelijk dus wel volop door met de productie. En om zodra de deuren open mogen bezoekers te kunnen verwelkomen, start vandaag ook de kaartverkoop. Je kunt nu je tickets boeken voor de maanden mei en juni. Er is straks meer dan voldoende ruimte op de indrukwekkende tribunes in de dertig meter hoge Koepel en via de social distancing tool is afstand tot andere bezoekers gewaarborgd. Daarnaast is er een coulant ticketbeleid.

Mis het niet en bestel hier je tickets!

Volg ons ondertussen op social media en schrijf je in voor de nieuwsbrief. Zo ben je steeds als eerste op de hoogte, ook als we binnenkort nog meer namen bekendmaken.

We hopen je snel te verwelkomen in De Koepel!