Visie & Missie

Stichting Zodiac gelooft in musicaltheater als inspirerende en impactvolle kunstvorm.

Een magische mix van toneel, muziek en dans, die jong en oud raakt en inspireert. Een productie van Stichting Zodiac is voor iedere toeschouwer niet alleen een indrukwekkend spektakel. Het is ook een betekenisvolle belevenis, die bijdraagt aan bewustwording en meningsvorming.

Stichting Zodiac maakt theaterverhalen die bewustzijn bevorderen.
Eigentijdse verhalen die prikkelen. Bewustmaken. Aan het denken zetten. Het gesprek losmaken en misschien wel op andere gedachten brengen over actuele maatschappelijke thema’s. Zodat wat werkelijk van waarde is voor mens en moeder aarde een podium krijgt.

In de statuten beloven we dat we bovenstaande doel willen bereiken door:

1

Het ontplooien van activiteiten die leiden tot verschillende culturele en educatieve projecten.

2

Het creëren en opvoeren van een grote theatervoorstelling met als titel ZODIAC de musical.

3

Het stimuleren en (laten) uitvoeren van aan het doel van de stichting gerelateerde educatieve, sociale en culturele activiteiten.

4

Het verrichten van al hetgeen met het vorenstaande verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.

Met jouw investering in Stichting Zodiac maak je de wereld een stukje mooier.