In januari besloten we, gezien de Covid19-situatie, om de première een maand naar achter te schuiven. Bij de start van de kaartverkoop werd de speelperiode: mei + juni. Achter de schermen zijn we vervolgens met cast, creatives, productie, locatie en gemeente aan de slag gegaan om aan de achterkant weer tijd extra te pakken. En dat is gelukt! De kaartverkoop staat vanaf vandaag ook open voor juli.

Van de andere kant kijken we ondertussen sterk wisselend naar de maand mei. Met elk corona-gerelateerd bericht kan ons idee daarover veranderen. We hebben nu besloten de verkoop voor mei (voorlopig) dicht te zetten, om het aantal verschuivingen voor ons publiek zo beperkt mogelijk te houden.
Voor kaartkopers in mei reserveren we voldoende plekken voor latere data. Die verplaatsing willen we pas doorvoeren als de startdatum in mei of juni definitief is. Hierover ontvangen deze kaartkopers een mail van Eventim.
Voor nieuwe kaartkopers: Er kunnen momenteel dus kaarten gekocht worden voor JUNI + JULI.

Ondertussen wordt de voorstelling alsmaar naar een hoger niveau getild. Tijdens wekenlang (coronaproof) repeteren in de studio is er zoveel gebeurd qua script, songs, spel en dans, wat hebben ze hard gewerkt!

Dat heeft weer heel veel inspiratie gegeven aan de creatives, voor het straks in De Koepel samenbrengen van cast, kostuums, podium, geluid, licht, projecties en drones. Er wordt alweer druk geschreven, gecomponeerd, getekend en geprogrammeerd.

En… begin april start daadwerkelijk de opbouw van ons enorme pop-up theater.

Lees hier hoe regisseur William de totstandkoming van deze actuele voorstelling vol urgente boodschappen, humor en romantiek allemaal ervaart. Samenvattend: “Lieve mensen, ZODIAC de musical wordt fantastisch. Komt dat zien!”

We blijven natuurlijk ons coulante ticketbeleid hanteren, mocht er door corona toch geschoven moeten worden. We gaan er hoe dan ook voor zorgen dat de speelperiode minimaal 2 maanden blijft.
En weet je? Ondertussen gaat die periode voor dit unieke theaterspektakel wel meer en meer (te) kort voelen, dus mis het niet!