Met die woorden wordt ZODIAC de musical aangekondigd in het ledenmagazine van de Rabobank.

‘Een enorme stimulans voor de lokale economie en een prachtige invulling van De Koepel. Ik vind het fantastisch dat Zodiac naar Breda komt’, zegt Wibo van Hekken, directievoorzitter van Rabobank Breda.

In het artikel kwam ook onze algemeen directeur en producent Peet Nieuwenhuijsen aan het woord: ‘ Een echt nieuwe, unieke en originele musicalproductie uitbrengen was al lang mijn ambitie. Met als thema de fantasie van de astrologie gecombineerd met de keiharde realiteit van de onzekere toekomst van onze aarde.’

Scenarioschrijver Dick van den Heuvel laat weten: ‘Toen Peet me vroeg voor dit project wilde ik graag een voorstelling maken die geldt als een waarschuwing. Maar wel een met veel humor en fantasie. Ik weet zeker: door alles bij elkaar – van thema en verhaal tot uitvoering en locatie – wordt dit een schitterende ervaringsvoorstelling. Waarvan mensen na afloop zeggen: ik heb echt iets meegemaakt!’

Onder de titel ‘Kansrijk voor Breda’ kreeg ons verhaal een plek in de najaarseditie van het magazine Rabo &co. Met (onder andere) Rabobank Breda als onze partner en dit prachtige artikel gaan we vol goede moed van start.

Lees het hele artikel hier.

Stichting Zodiac
Koepelcomplex,