Weer een partner erbij! Met trots kunnen we vermelden dat Brabant C een cruciale rol voor ZODIAC de musical gaat spelen.

Natuurlijk waren we al in heel blij met onze partner ASN bank, maar hoe meer hoe beter. Brabant C is het investeringsfonds voor cultuur en creatieve industrie van Brabant. Initiatiefnemers van culturele projecten kunnen op aanvraag financiering krijgen voor hun project. Brabant C streeft met het fonds naar een duurzame versterking van het cultuursysteem door op vernieuwende wijze te investeren in cultuurprojecten (Brabant C, sd).

Stichting Zodiac is ontzettend trots op het onderlinge vertrouwen, vastberadenheid en het ondernemerschap dat inmiddels aan deze productie ten grondslag ligt. Juist nu. En vooral ook op deze manier. Zonder de intensieve samenwerking met het bedrijfsleven en het onderwijs, overheden en zzp’ers, erfgoedbewakers en technologisch pioneers zou ZODIAC de musical nooit kunnen bestaan.